Jesteś tutaj

Godzina rozpoczęcia:
17:30

Półwysep Indochiński widziany z rowerowego siodełka

Relacja Anny Woźniak z podróży przez Azję Południowo-Wschodnią i Półwysep Malajski.

Anna Wożniak urodziła się w Gdańsku. Z wykształcenia jest technikiem geodetą; obecnie na emeryturze. Podróże rowerowe uprawia od 12 lat. Najczęściej odwiedza kraje europejskie, z Afryki - Maroko oraz Azję Południowo-Wschodnią. Wiele podróży odbyła także po Polsce.

Na rowerze przejechałam ok. 4800 km, statkiem ok. 800 km i pociągami ok. 1000 km w czasie 71 dni przez Wietnam, Kambodżę, Tajlandię, Laos i Malezję. Jechaliśmy w trójkę. W trakcie wyprawy korzystaliśmy z miejscowej kuchni; jedliśmy ostro przyprawione potrawy i wszechobecny ryż. Spaliśmy w hostelach, hotelikach, resortach, misji i 2x w namiocie. Odwiedzaliśmy świątynie, muzea, podziwialiśmy budowle sakralne i świeckie oraz kulturę i sztukę, rękodzieło. Poznawaliśmy przyrodę, drzewa, kwiaty, uprawy, byliśmy w  Parku Natury oraz dżungli. (Anna Woźniak)

Projekcja odbędzie sie w ramach cyklicznych spotkań Klubu "pod Kogutem".